SWOS Scene: WWW.SENSIMAN.NET, Sensible Manager (SM) - manager SWOS on-line; 10 lig, gramy od 2000 roku!
Languages: pl

Patches

SWOS Competition Patcher
W pliku sws.exe nie ma miejsca na relokację np. Ligi Polskiej w celu jej rozszerzenia. Miejsce można znaleźć już po uruchomieniu SWOS w DOSBox i w czasie rzeczywistym zmienić wskaźniki struktury. Sws_cp wczytuje struktury z pliku definicji comp.ini i zapisuje wszystko w pamięci. Patch umożliwia dodanie II, III i IV ligi dla wszystkich krajów. Korygujemy Team.* o liczbę drużyn Division One, Two lub Three.
Created by: Anoxic
 
AG-SWSCAR Real Time Editor 0.3b
Edytor czasu rzeczywistego dla trybu Kariery jest to aplikacja, która umożliwia kasowanie kontuzji i kartek piłkarzom, aktualizowanie między meczami składu, ceny i formy zawodników oraz rachunku konta klubowego. Po wprowadzeniu modyfikacji, zmiany są widoczne w grze natychmiast, bez potrzeby ponownego wgrywania stanu gry z Load Old Competition! Obsługa: Po uruchomieniu SWOSa (wersja TotalPack 1.5) i wgraniu bądź utworzeniu nowej Kariery, uruchamiamy edytor i wciskamy Load Game. Dokonane zmiany zapisujemy za pomocą Save Changes.
Created by: Anoxic
1.0
MB
SWOS_PSO_szybki.zip
Zwykła wersja SWOS oraz dodatkowe własne pliki przygotowane dla turniejów z cyklu Polish Sensible Open. Katalog zawiera kilka gotowych do użycia trybów sws.exe: 1.) Fast mode (asws.exe, fsws.exe, sws_szybki.exe); 2.) Normal mode (aswss.exe, hhsws!~1.exe, original.exe); 3.) Swos++ mode (swos.exe). Inne dołączone programy to: 1.) SWOS++ patcher (patchit.com); 2.) PC SWOS Editor 1.40 (swosfff.exe); 3.) SWOS Picture Editor (swpe.exe); 4.) Fast mode patcher (przyspieszacz.zip). DOSBox included: No.
108
MB
Fast mode patcher
Przyspieszacz dla SWOS ECE. Ze względu na szybkość gameplay, którą widać podczas meczu, sws.exe (fast mode) przeznaczony jest wyłącznie dla rozgrywania meczów w trybie Coach lub Cpu. Szybkość zależy od położenia suwaka: na lewo (fast mode), pośrodku (slow mode), na prawo (stop-klatka). Stosowanie sws.exe (fast mode) w starej wersji SWOS-TP v1.09, nie będzie zawierać błędu w Coach names przy rozpoczęciu Career. Możemy też wkleić folder Data z podstawowej wersji ECE. Ze względu na in-game audio, dźwięk najlepiej jest wyłączyć.
Created by: Kubol
113
KB
Money Trainer
W trakcie Kariery będzie można skorzystać z doładowania stanu konta klubowego. Trainer współpracuje z ASWOS2.exe. Po wprowadzeniu modyfikacji, zmiany są widoczne w grze natychmiast.
Created by: Olesio
11
KB
exe

exe++
Spolszczenie Swpl
Po zainstalowaniu tej łaty uzyska się spolszczone napisy w grze oraz litery w kodzie atutów: P – Podanie, V – Siła strzału, G – Gra głową, O – Odbiór piłki, K – Kontrola piłki, S – Szybkość, F – Skuteczność. Obsługa: Swsupdpl.exe i sws.exe (z folderu exe lub exe++) umieszczamy w tym samym katalogu np. "D:\". Uruchamiamy z Akcesoria-> Wiersz polecenia. W linii komend wpisujemy "D:". Polecenie: "D:\>Swsupdpl sws.exe". (Dane zostały przeniesione z niedziałającego patcha).
Created by: Rafalost
61
KB
Spolszczenie Swpl & I, II Liga Polska 2003/04
Patch do utworzenia spolszczenia gry oraz dwu-poziomowej Ligi Polskiej w slocie Holandii. Składy klubów II-ligowych oraz Non-League nie są wyedytowane. W zastosowanej tutaj metodzie zamiany POL-HOL, obejmując Reprezentację Polski nie powołamy polskich piłkarzy z klubów zagranicznych, ponieważ będą o narodowości HOL. Powołania będą możliwe, kiedy sami dostosujemy narodowość tych piłkarzy. (Patch obsługuje tylko podstawowy sws z folderu exe).
Created by: Rafalost
103
KB
Spolszczenie
Tłumaczenie w innym wydaniu.
477
KB
Greek Cup - Crash repair
Puchar Grecji rozpoczyna się w styczniu (00), a kończy w maju (20). Patch zachowa te miesiące, a jedynie skoryguje datę roku zawodów (offset 14D629 i następny – 60 80). W Career grając greckim klubem, zawieszenie się gry już nie nastąpi, na kilka kolejek przed zakończeniem sezonu. Obsługa: Patch.exe i sws.exe umieszczamy w tym samym katalogu np. "D:\". Uruchamiamy Wiersz polecenia. W linii komend wpisujemy "D:". Polecenie: "D:\>patch|space|sws.exe".
Created by: Bliszka
61
KB

 

Info

Właściciel kodu, a jest nim firma Codemasters, gdyby udostępniła kod jako Open Source, to ulepszenia dałoby się stworzyć. Nawet autorzy gry nie mają już praw autorskich do źródłowego kodu. Zmiany w kodzie są niewiarygodnie trudne, acz nie są niemożliwe. Jednakże trzeba posiłkować się zabawą w asemblerze i tworzyć patch/mode do gry. Np. patch SWOS++ wprowadza możliwość gry online i zapisywania HIL jako RPL - pełny zapis meczu.

Autor: Tomplus, Data: 04.03.2011