SWOS Scene: WWW.SENSIMAN.NET, Sensible Manager (SM) - manager SWOS on-line; 10 lig, gramy od 2000 roku!
Languages: pl

Wskazówki i triki

Gwarantowany gol (PC)
Po oddaniu celnego strzału na bramkę, zanim przeciwnik będzie mieć kontakt z piłką, naciskamy klawisz "R". Następnie przytrzymujemy Fire do czasu zdobycia bramki. (Po zakończeniu Replay widzimy jak wszyscy zawodnicy stoją w miejscu, a piłka kontynuuje lot do bramki).

Anulowany rzut karny (PC)
Przed wykonaniem rzutu karnego należy nacisnąć klawisz "R". Następnie przytrzymujemy Fire. Rzut karny zostaje anulowany, a zawodnicy wracają na swoje połowy boiska. Grę zaczyna drużyna przeciwna od środka. Natomiast przy przyznanym dla nas rzucie karnym nie należy naciskać Replay w 45’ lub 90’, ponieważ spowoduje to zakończenie połowy, a rzut karny zostanie anulowany.

Zmiany u przeciwnika (PC)
Po zakończeniu pierwszej połowy należy zaczekać na statystyki meczowe. Gdy pojawi się plansza należy raz nacisnąć odpowiednio Page Up, jeśli twoja drużyna w pierwszej połowie atakowała do góry lub Page Down, jeśli atakowała na dół. Następnie naciskamy Fire. Pojawia się ławka przeciwnika z możliwością zmiany formacji i dokonania jednej zmiany.

Zmiany u przeciwnika (Amiga)
Po zakończeniu pierwszej połowy należy zaczekać na statystyki meczowe. Gdy pojawi się plansza skręcamy joystick odpowiednio w górę, jeśli twoja drużyna w pierwszej połowie atakowała do góry lub w dół, jeśli atakowała na dół. Następnie trzymając nadal joystick A, naciskamy Fire joystickiem podpiętym do portu B. Pojawi się ławka przeciwnika z możliwością zmiany formacji i dokonania jednej zmiany.

Jak "kupić" zawodnika za darmo
Zarządzamy przykładowo Juventusem i chcemy kupić A.Balbo z Romy. Proponujemy kupno A.Balbo i dodajemy z ławki drużyny przeciwnika rezerwowego napastnika. Cenę zbijamy do £0, a w zamian proponujemy A.Del Piero. Klikamy na Make Offer. Jeżeli oferta zostanie zaakceptowana, to do klubu zostaną sprowadzeni Balbo, rezerwowy napastnik, a A.Del Piero pozostanie. Uwaga, wszyscy trzej zawodnicy powinni być o tej samej nominalnej pozycji. Stosując ten trick dla innej trójki Nominalnych pozycji, osiągnie się podobny efekt.

Gwarantowane zwycięstwo (Amiga SWOS v0.9)
Przed rozpoczęciem meczu naciskamy klawisz "R" lub podczas jego trwania naciskamy klawisz "W". W obu przypadkach wynikiem meczu będzie 2:1 dla nas chyba, że strzeliliśmy lub straciliśmy już jakieś bramki.

Jak dodać milion? (Amiga SWOS v0.9)
Za każde naciśnięcie klawisza "M" w Transfers lub Club Business, konto klubowe jest zasilane o £1M.

Autor: Bliszka, Data: 15.04.2010